Khamis, 13 Februari 2014

be careful with my heart

salam semua...
entry last untuk hari ini....
be careful with my heart...
cerita yang ieka langsung tak boleh nak tinggal...
suka sangat cerita nie...
besh sangat...
bukan apa...
bila tengok balik kan cerita nie memang ieka senyum sorang-sorang sebab der sesetengah tue teringat zaman cintan-cintun dengan PJJ dengan encik suami...
so sweet sangat....
terus terang cakap la...
tengok je cite tu automatik ieka senyum sorang-sorang....
tiba-tiba imbas kembali kisah lama-lama....
kenangan sangat tu.....
haih....
macam mana tue yer....

nota kaki : tetiba sedih...terasa hati tapi tak tau punca....

7 ulasan:

  1. Comel kan cte tu. Hehehehe. Suka juga :)

    BalasPadam
  2. Cerita apakah itu :O Korean ? XDDD

    http://fairytaleeeeeee.blogspot.com/2014/02/cerpen-cinta-manusia.html

    BalasPadam
  3. mmg best ceta ne... feeling sndr tgk... hahahaha
    *sory xdpt tinggalkn jejak kat shout box...

    BalasPadam
  4. wan tak tahu hujung pangkal cerita tu...hahaha...tapi mak wan layan.,.....hahaha
    Wancrazykid

    BalasPadam
  5. hana pown minat cite nie...maya and abby sangat2 rapat n citer 2 mkin ary mkin best

    BalasPadam
  6. tak tau pasal cite tu.. ce cite sikit.. hehehe :DD

    BalasPadam
  7. citer Philippine tu eh? dulu selalu jugak layan citer tu. sekarang da dudu hostel, xdapek la nak tengok citer tu. Hmm hmm :(

    BalasPadam