Rabu, 5 Februari 2014

untuk permulaan

salam semua...
sebagai permulaan dimulakan salam dan selamat pagi untuk semua blogger dan rakyat malaysia....
cewaahhh...
macam la der yang melihat blog nie yer....
so nak dijadikan cerita minggu nie agak memenatkan sedikat...
dengan kesihatan yang agak menganggu...
selesema dan kesejukkan serta terasa panas dalam yang dah hampir dekat 3 minggu....
masih lagi mampu bertahan....
bukan apa...
nak pi klinik atau hospital malasnyer.....
kang pi mesti kena tahan wad....
encik suami paksa pi but macam biasa la ieka nie kan degil sedikit...
gi pun temujanji dengan doktor kat hospital bagan minggu depan je
so baik pi temujanji yang tu kan.....
okies tak....
hihihihihihi...
so sekarang mau serabutkan kepala dahulu....
banyak yang perlu difikirkan....
tengah hari nanti ieka sambung balik yer....

2 ulasan:

  1. Pergi la klinik. Relaks je. Boleh rehat kalau kena tahan wad. =)

    ZH Blogger

    BalasPadam