Khamis, 20 Mac 2014

kes mengumpat lagi

salam dan selamat pagi....
so...
kes mengumpat lagi nie...
pagi tadi...
time ieka jalan nak masuk opis...
der nampak group makcik-makcik nie tengah makan...
borak bukan main sakan la...
tau per yang diboraknya...
mengumpat pasal hal orang lain...
hadoiii...
pesal la pagi-pagi macam nie ieka boleh terdengar macam nie.....
rasa biol n blur jap....
huhuhuhuhu

nota kaki : pagi nie dah makan nasi ayam...nyum...nyum...sedap....

13 ulasan:

  1. Buat2 tak dengar je ieka...

    BalasPadam
  2. jgn join mengumpat yer,, hehehe

    BalasPadam
  3. Alahai... bahaya kot mengumpat nie. seolah-olah makan daging saudara sendiri... Semoga kita dijauhkan daripada perbuatan mengumpat nie..

    BalasPadam
  4. Normallah.. Buat tak dengar je..

    BalasPadam
  5. boring kan mengumpat2 ni... macamlah dia tu baik/bagus sangat. toksah dilayan la ye.

    done follow sini. #111. :)

    BalasPadam
  6. Buat hal sendiri jelaa...
    Buang tenaga jer kalau join diorang kan.

    #tak nak makan daging saudara kita :)

    BalasPadam
  7. amboi...pagi lagi dah makan nasi ayam :P

    BalasPadam
  8. Opis.. mcm tu la.. hari jumaat nie elok kalau duk diam berzikir.. dpt jugak pahalanya..

    BalasPadam
  9. itu sebenarnya teguran Allah untuk diri kita. jika kita tak suka org lain mengumpat so kitapun jangan mengumpat...

    BalasPadam
  10. jangan dilayan diorang tu hehe sedapnya nasi ayam. yummy !

    BalasPadam