Rabu, 19 Mac 2014

uniform dah usang

salam dan selamat pagi.....
huhuhuhu...
tengah hari nie nak membebel pasal baju uniform encik suami...
uniform encik suami dah nampak usang dan buruk a.k.a lama....
ieka nie la der bisng-bising a.k.a membebel pasal uniform encik suami nie
nie kira perbualan antara ieka dengan encik suami
masa tue iek ngah iron baju uniform dia....

ieka : abg...**** tak mau buat baju uniform lagi ker...dah nampak teruk la....

encik suami : ntah...diorang cakap tak der budget nak buat....

ieka : apa yang tak der budget...merepek...tanya la diorang bila nak buat baju gi...baju t-shirt pun dah teruk tau x...ayang tak suka macam nie...nampak selekeh....

encik suami : selekeh pun baju keje abg gak kan...gi pun ayang tetap sayang abang kan (mengusik)

ieka : abang nie kan...der yang nak makan iron panas ni kang...ayang tanya betol-betol nie...complain la sikit...dah la bagi t-shirt baru pun silap saiz...uniform tak buat baru...mana tak marah (iron baju dengan marah)

encik suami : oit oit oit...baju keje abang...kang kerbakar macam mana...marah kat **** pun jangan la marah kat abg n baju keje abang...pi marah kat ****

ieka : (terus kembungkan mulut n buat mulut itik)

ieka memang jenis macam tue
bila encik suami dah mula cakap automatik mulut kembung n mulut itik....
nak menjawab mesti kalah punya....
huhuhuhuh
tension kan....
sori la....
nama tempat keje encik suami kena di rahsiakan
kang tak pasal-pasal kena saman ieka nie....
hahahahhaaaaa

nota kaki : dari pagi tadi sampai sekarang satu butir nasi langsung tak makan...huhuhuhu...nie betol-betol tempah tuk dapatkan gastrik nie....

4 ulasan:

  1. hehe.. comel je akak n hasben. ecah pun kekadang buat mulut kembung bila tak puas hati sbb kalah debat or etc.hoho

    BalasPadam
  2. salam singgah. erk baju uniform takda bajet nak buat? tu swasta ke kerajaan tu. hehhehehehe. seb baik tempat dirahsiakan. kan? :D

    BalasPadam
  3. Time to change uniform. Hehe!

    BalasPadam
  4. sweet jer ieka suami isteri..:)
    kaksura dah follow sini..:)

    BalasPadam